Wednesday, August 28, 2013

Hej igen
Ja jag har varit borta från bloggen av den enkla anledning att skolorna har börjat.

Det är ju hundra olika saker att komma ihåg... 
Det är nya dagar med gympa, det är träning tre gånger i veckan, det är en ny läxdag, o tider till fritidsklubben, nya tel.nr, o på allt det här lägger vi utflykt,...
Suck....
Men jAg har nått en av mina milstolpar.... mina första 5 kg som jag nått...
Jag kämpar på, vi köpte en fritös, jag äter inte pommes från ugnen eftersom de blir inte lika bra... fritösen är inte det bästa köp men jAg håller min kost att äta tills jag blir lite mätt.. den funkar så bra, så nu håller jag kosten perfekt.

ZUMBA
ja vilket styr det här varit, jag skulle ha filmat ja då hade ni allt fått skratta.
Nå jag började med att titta på Youtube hur grundstegen går.... japp det här kan jag på med träningskläder o upp o hoppa på med min spanska Zumba det första sekunderna hängde jag med, sen gick det så mycket åt skogen som det bara kan gå...
Nej det här går inte, jag tog fram låtar på Spotify o traglade med steg hit steg dit,  steg fram steg bak o fel, ja ja det gick inte så, det blev vanlig träning.
Men skammen  som ger sig, jag träglade med stegen tills jag helt plötsligt kunde den o till o med höfterna får jag med... nu är det kul o jag zumbar när jag diskar o städar.

Ja jag fick ett sms av en kompis som tyckte att det var dags för fika på fredag, det ska bli jätte kul.... 
Nu har jag skriv kramp 
Kram till er

No comments:

Post a Comment