Wednesday, August 21, 2013

zumba!!!!

 

 Idag hade jag egen träninspass, jo för igår kom jag på att om jag lär mig grundstegen till zumban då borde det automatiskt bli lättare att hänga med mmm...

sagt o gjort på med tränings kläder o så på med zumba skivan dock på  spanska men jag ser väl hur,.... de gjör mm jag tränade ju in stegen igår....

helvete heller på man skulle vifta med armar, sätta händerna på midjan öh vilken midja undrar jag.... och alla steg gick så fort så efter en kvart var jag mer eller mindre död...

näe detta funkar inte, men jag kan stegen men inte röra midjan och använda armar i samma takt..

jag gjorde min egen zumba genom att lyssna musik och använda zumba steg i egen kombination...

i 45 min sammanlaggt sen blev det duschen o lågga sig o vila lite... men det var kul jag ska fortsätta göra egen zumba o träna på mag muskler...

jag känner mig fresh.....

må gott gott folk....

 


No comments:

Post a Comment